FRAKTALNA RISBA za otroke

3-DNEVNI TEČAJI ZA OTROKE:

TEMINI:

februar: odrasli – ponedeljki: 3. 2., 10. 2. in 24. 2.

marec:  otroci – ponedeljki: 2. 3., 9. 3. in  16. 3.

april: odrasli – ponedeljki: 6. 4., 13 . 4. in 20. 4.

maj: otroci – ponedeljki: 4. 5, 11. 5.  in 18. 5.

junij: odrasli – ponedeljki: 1. 6., 8. 6. in 15. 6.

O TEČAJU ZA OTROKE:

ZRCALCE, ZRCALCE O MENI MI POVEJ …

S POMOČJO FRAKTALNE RISBE IN PRAVLJIC DO BOLJŠE GRAFOMOTORIKE IN USTVARJALNOSTI

 

OSNOVNI PODATKI O TEČAJU

KAJ:             S pomočjo pravljic in fraktalne risbe do boljše grafomotorike in ustvarjalnosti
ZA KOGA:  Za otroke   od 7. do 10 leta.
KJE:
             Radovljica
KDAJ:          Trije ponedeljki od 16:30 do 18:00

CENA:  48EUR /3 srečanja

ORGANIZIRA:  Svetovalnica ZLATO JABOLKO

PRIJAVA IN KONTAKT:  Po telefonu (040 436 352) ali e-pošti (info@zlato-jabolko.si).
Pri prijavi navedite:  ime in priimek ter starost otroka, naslov in telefonska št. ter e-mail staršev.
Udeležba je potrjena, ko prejmete potrditev po e-pošti. Niste prejeli povratnega sporočila? Pokličite!


IZVAJALKA:
  Tečaj vodi mag. Janka Bergel Pogačnik, svetovalka za osebni in profesionalni razvoj, ki pri delu uporablja risbo in svojega šolanega psa.  Je magistrica znanosti s področja socialne pedagogike, profesorica razrednega pouka z več kot dvajsetletnimi izkušnjami dela z otroki v osnovni šoli, avtorica knjige »Kadar kuža spreminja odnose – učenje socialnih veščin s pomočjo psa«, izvajalka delavnic z istoimenskim programom s pomočjo kuža in certificirana učiteljica 3. stopnje po metodi fraktalne risbe.

Fraktalno risbo lahko lepo nariše vsak, ki zna v roki držati pisalo. Risarsko predznanje ni potrebno.


O FRAKTALNI RISBI ZA OTROKE:

Avtorica metode (fraktalna risba) je Tanzilija Polujahtova, pedagoginja, klinična psihologinja in družinska terapevtka, ki živi in deluje v Rusiji. Njena metoda temelji na risanju spontane risbe, ki je sestavljena iz črt in barv. Fraktalne risbe razvijajo ustvarjalno moč in spodbujajo razvoj potencialov.

Na tečaju bomo njeno metodo uporabili pri otrocih za spodbujanje razvoja:

  • grobe motorike,
  • orientacije v prostoru,
  • fine motorike,
  • kreativnosti in ustvarjalnosti,

Poleg tega bomo vplivali na povečanje volje in motivacije, natančnost pri risanju in barvanju. Izboljšali bomo držo pisala. Predvsem pa bomo imeli pozitivno izkušnjo pri risanju, zmanjšali stres in se sprostili.


PROGRAM:

Vsako srečanje je vsebinsko razdeljeno na tri dele. V prvem delu najprej s pomočjo branja pravljice in socialne igre ustvarimo prijetno vzdušje zaupanja, samospoznavanja in empatije. Nato vsebino pravljice (izberemo pravljice iz zakladnice znanih in manj znanih pravljičarjev) prepletemo z gibalnimi dejavnostmi. Izvajamo različne gibalne igre in aktivnosti ob glasbi, ki nas sproščajo, umirijo in potopijo v notranji domišljijski svet, spodbujajo k zaznavanju lastnega telesa v prostoru in sprostitev mišic telesa. Hkrati izboljšujemo orientacijo, koordinacijo in držo telesa. Tedaj smo pripravljeni, da sproščeno preidemo na »gibalno risanje« črt v prostoru. Še preden pa primemo za risalo, naredimo nekaj prstnih iger. Pri tem je seveda pomemben pravljični junak, ki nas vodi do pravilne drže pisala. Sedaj smo pripravljeni za risanje fraktalne risbe. V tretjem delu gibalno in notranje doživeto linijo prenesemo na ploskev. Najprej z zaprtimi očmi po res nadvse preprostem navodilu na list narišemo fraktalno črto. Nastalo fraktalno risbo nato pobarvamo in uživamo v novi sprostilni tehniki.

Želite svojemu otroku, da razvija svojo kreativnost, ustvarjalnost, domišljijo? Da spozna sprostilno tehniko? Da razvija zavedanje svojega telesa v prostoru in deluje v smeri boljše orientacije v prostoru? Izboljšuje svojo natančnost, dobi pozitivno izkušnjo z risanjem in uživa v domišljijskem svetu pravljic? Se s tem znebi tudi morebitnih čustvenih bremen in pridobi na samozavesti?

Če ste na eno od teh vprašanj odgovorili z “da”, potem omogočite svojemu otroku udeležbo na našem
3 – dnevnem tečaju »S pomočjo fraktalne risbe in pravljic do boljše grafomotorike in ustvarjalnosti«.